marți, 29 decembrie 2020

GRAVITAȚIA SUFLETULUI - Costel Zăgan

 PRO POESIS

Să fac gargară cu tăcerea

să-nchid urechea să n-aud

să dau cu limba unde-i mierea

împinsă de la nord la sud


Să-nchid urechea să n-aud

să merg pe valuri dacă pot

şi cerul să-l întind că-i ud

să strâng nimicul c-a dat rod


Să merg pe valuri dacă pot

să iau cu limba poftim mierea 

să-mi dau şi palme asta-i tot

când faci gargară cu tăcerea


Şi dacă vreau să mă deschid

să înfloresc colea pe zid


Costel Zăgan, GRAVITAŢIA SUFLETULUI, 2012


Aurora Luchian, Constantin Cristescu şi alţi 9
2 comentarii
18 distribuiri
Îmi place
Comentează
Distribuie

Comentarii

Vezi încă un comentariu
  • ..,,Să merg pe valuri dacă pot
    să iau cu limba poftim mierea
    să-mi dau şi palme asta-i tot… 
    Vezi mai mult
    • Îmi place
    • Răspunde
    • 7 ani
    499

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    POEMUL CA INTERJECȚIE

     cu zorii în creștet brazii hălăduiesc pe munte cerul păstrează limita de frumusețe ninsoarea punctează Dumnezeu semnul exclamării COSTEL ZĂ...