miercuri, 13 ianuarie 2021

COMEDIA ARTEI ȘI A VIEȚII



Nu ştiu


cum am ajuns iar


pe


câmpul minat al copilăriei


Iarba-i până la genunchi


şi


creşte în continuare


Cărţile sunt jucăriile mele preferate


Mă joc numai cu tine dragoste


Partidele noastre


durează de-o viaţă


Aşa că înţeleg foarte bine


De ce ura mă invidiază şi ea


tot


din copilărie


Însă


nu mă plâng decât în versuri


Dacă se poate


albe În afara foilor pe care scriu


n-am mai văzut zăpadă


din mileniul trecut


Insomnia îmi dă deşteptarea


În fiecare dimineaţă


semnează


condica de prezenţă


înaintea mea


Şi azi


stăm la rând


După mine


urmează Dumnezeu


Şi cum mai am totuşi


un dram de politeţe


trec


între


Dumnezeu


şi


moarte


poezie de Costel Zăgan din Erezii de-o clipă II (10 ianuarie 2018)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

POEMUL CA INTERJECȚIE

 cu zorii în creștet brazii hălăduiesc pe munte cerul păstrează limita de frumusețe ninsoarea punctează Dumnezeu semnul exclamării COSTEL ZĂ...