duminică, 12 ianuarie 2020

LA MULȚI ANI FERICIȚI ANDREI-VICTOR ZĂGAN!



IUBIREA VA RĂSTURNA LUMEA
Fiului meu Andrei Victor
Sparg tăcerea pietrelor cu dalta
să-mi cioplesc din munţi durerea
dracului aş da şi lumea asta
care-mi fură zi de zi puterea
Îmi cioplesc din munţi durerea
merg şi merg şi calc prăpăstii
mult mai dulce decât viaţa-i fierea
şi mai bun prieten e un roi de viespii
Merg şi merg şi calc prăpăstii
dracului aş da şi lumea asta
pentr-un milion de chestii
sparg tăcerea pietrelor cu dalta
Şi-mi cioplesc din munţi puterea
să mă nasc odată cu durerea
Costel Zăgan, CEZEISME II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

POEMUL CA INTERJECȚIE

 cu zorii în creștet brazii hălăduiesc pe munte cerul păstrează limita de frumusețe ninsoarea punctează Dumnezeu semnul exclamării COSTEL ZĂ...